.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسن روحانی ضمن تشریح ماجرای گرانی بزنین در صبح جمعه با بیان اینکه من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده، گفت: رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود.
اظهارات جدید روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه و اعتراضات: آقای رئیسی نامه سران قوا برای گران کردن بنزین را با خط خودش امضا کرده بود!
حسن روحانی ضمن تشریح ماجرای گرانی بزنین در صبح جمعه با بیان اینکه من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده، گفت: رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود. (ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. آخرین گمانه ها از انتخابات اسفند ۱۴۰۲/ نقشه چراغ خاموش حامیان سید ابراهیم رئیسی برای ورود به مجلس دوازدهم /نزدیکان علی لاریجانی هم آماده رقابت شدند/ خیز دولت سابق با محوریت عبدالرضا رحمانی‌فضلی(خبر)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند.(ادامه)
گلایه حسن یزدانی از بی‌توجهی به قهرمانان
ستاره کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: متأسفانه هنوز پاداش رقابتهای جهانی سال گذشته به بچه‌ها پرداخت نشده که امیدوارم این موضوع برطرف شود.(ادامه)
اعلام زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد
اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.(ادامه)
یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است. درخواست تخلیه‌ خانه‌ ۱۸۰۰ متری رحمانی فضلی +تصویر نامه
یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل  مشخص شد.


سرپرست جدید فرمانداری شهرستان آمل منصوب شد
شمال نیوز: با صدور حکمی از سوی سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، گزینه نهایی فرمانداری ویژه شهرستان آمل مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است. گزینه وزیر کشور برای یک پُست مهم |معاون سیاسی وزیر منصوب شد
به نظر می‌رسد تکلیف معاون سیاسی وزیر کشور به عنوان یکی از معاونت‌های مهم وزارت کشور مشخص شده و احمد وحیدی معاون خود را انتخاب کرده است.(ادامه)
عکس/ تصویری از وزرای جدید و قدیم کشور در یک قاب
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت دوازدهم تصویری به همراه احمد وحیدی وزیر جدید این وزارتخانه را در استوری حسابش منتشر کرد. (ادامه)
 رأی اعتماد قاطع مجلس شورای اسلامی به هیأت وزیران و تشکیل کابینه جدید مردم انتظار دارند در تغییر مدیران ناکارآمد دولت قبلی تسریع شود. نخستین عزل وزارت کشور کلید خورد/ برکناری فرماندار پرحاشیه
رأی اعتماد قاطع مجلس شورای اسلامی به هیأت وزیران و تشکیل کابینه جدید مردم انتظار دارند در تغییر مدیران ناکارآمد دولت قبلی تسریع شود.(ادامه)
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند.

گمانه زنی ها درباره سمت جدید لاریجانی، جلیلی، سعید محمد، دهقان و صفار
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند. (ادامه)
تعطیلی دو هفته‌ای تصویب نشد/ علت
جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بدون جمع بندی درباره تعطیلی دو هفته‌ای کشور برگزار شد. وزیر کشور در این باره گفت:‌ تعطیل کردن نیاز به مقدمات و برنامه ریزی و اقناع و همراه سازی مسئولان و مردم دارد.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
«رحمانی فضلی» از مجلس کارت زرد گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به وزیر کشور به دلیل عدم نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها کارت زرد دادند.(ادامه)
وزیر کشور با تاکید بر اینکه سفر «به» و «از» شهرهای قرمز ممنوع است، گفت: نیروی انتظامی علاوه بر جرائمی که در دستور العمل بوده، ضمن عذرخواهی از خانواده‌های محترم، مسافران را عودت خواهد داد. سفر به شهرهای قرمز ممنوع است/ ناجا مسافران را عودت می‌دهد
وزیر کشور با تاکید بر اینکه سفر «به» و «از» شهرهای قرمز ممنوع است، گفت: نیروی انتظامی علاوه بر جرائمی که در دستور العمل بوده، ضمن عذرخواهی از خانواده‌های محترم، مسافران را عودت خواهد داد.(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
وزیر کشور به روحانی نامه نوشت
وزیر کشور در نامه‌ای به رییس جمهوری گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی، در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا را ارائه داد. (ادامه)
از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناسیم/ از اولین اقدامات دولت آغاز نهضت مسکن سازی است/ باید سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود/ ابراز نگرانی از اوضاع کرونایی ....(خبر)
(ادامه)
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت. رحمانی فضلی و صفار هرندی دو گزینه جدی ریاست صداوسیما/ علی‌عسکری جای واعظی را می‌گیرد
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور، از نتایج تکمیلی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد که مطابق آن، آرای سیدابراهیم رئیسی از مرز 18 میلیون عبور کرد. میزان مشارکت ۴۸ درصد / آرای رئیسی از ۱۸ میلیون گذشت
رئیس ستاد انتخابات کشور، از نتایج تکمیلی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد که مطابق آن، آرای سیدابراهیم رئیسی از مرز 18 میلیون عبور کرد.(ادامه)
وزارت کشور نتایج تکمیلی انتخابات را اعلام کرد
رئیس ستاد انتخابات کشور، از نتایج تکمیلی انتخابات ریاست جمهوری خبر داد که مطابق آن، آراء سیّد ابراهیم رئیسی از مرز ۱۸ میلیون عبور کرد.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
نماینده مجلس، آذری‌جهرمی و رحمانی‌فضلی را تهدید کرد
نماینده مردم قم در یک توییت با انتقاد از وزیر کشور و ارتباطات در برگزاری انتخابات، این وزرا را تهدید به استیضاح کرد.(ادامه)
رحمانی فضلی گفت: انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود و امکان تمدید تا ساعت ۲ بامداد را هم دارد. انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود/ امکان افزایش ساعات تا ۲ بامداد
رحمانی فضلی گفت: انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود و امکان تمدید تا ساعت ۲ بامداد را هم دارد.(ادامه)
شمال نیوز:  طی حکمی صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جواد طالبی که با حکم استاندار مازندران مدتی سرپرست شهرداری بود به سمت شهردار ساری منصوب شد. حکم انتصاب شهردار جديد ساری از سوي وزير كشور امضاء شد
شمال نیوز: طی حکمی صادره از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جواد طالبی که با حکم استاندار مازندران مدتی سرپرست شهرداری بود به سمت شهردار ساری منصوب شد.(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات
ستاد انتخابات کشور در سومین روز خود ترافیکی سبک از چهره‌های سیاسی و سرشناس و در عین حال سنگین از افرادی خاص با تیپ‌های عجیب و غریب را تجربه کرد. (ادامه)
با صدور دستور برگزاری ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری توسط وزیر کشور رسماً روند ثبت‌نام از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مدت ۵ روز آغاز شد. .... + کلیات برنامه زمان‌بندی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری (خبر)
(ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.